top of page

10 λεπτομέρειες που ίσως δεν γνωρίζεις για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά


Με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου σκεφτήκαμε να σας παρουσιάσουμε 10 λεπτομέρειες που ίσως δεν γνωρίζετε για την Ασφαλιστική Αγορά. Λεπτομέρειες που ίσως δεν θυμάστε ή έχουν αλλάξει από την τελευταία φορά που “φιλτράρατε” την Ασφαλιστική Αγορά αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

1.Ευρωπαϊκοί Κανόνες

Η Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά εποπτεύεται από τη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) που ανήκει στην ΤτΕ και λαμβάνει οδηγίες αλλά και κανονιστικά πλαίσια από την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα

2.Νέα αυστηρότερη νομοθεσία

Την τελευταία πενταετία έχουν εφαρμοστεί νέοι, αυστηρότεροι νόμοι τόσο ως προς τη λειτουργία των Ασφαλιστικών Εταιρειών όσο και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Συγκεκριμένα οι πράξεις 30 & 31 του Διοικητή της ΤτΕ, το Solvency II, η IDD αλλά και το GDPR είναι πλέον νόμοι του κράτους "διορθώνοντας" με αυτό τον τρόπο παραθυράκια στο νόμο που στο παρελθόν έκαναν πιο ελαστική την εποπτεία.

3.Πιστοποιημένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές

Οι εποχές που κάποιος μπορούσε να γίνει Ασφαλιστής με μια απλή δήλωση στο Επιμελητήριο έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον ένας Ασφαλιστικός Σύμβουλος δίνει εξετάσεις στην ΤτΕ, είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ώρες κάθε έτος και να διατηρεί συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης.

4.Θεσμικός Επενδυτής

Η Ασφαλιστική Αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής στην Ελλάδα με πάνω από 14 δισ. ευρώ να έχουν επενδυθεί στη χώρα (στοιχεία 2017)

5.Εγγυημένες αποζημιώσεις

Το 2017 δόθηκαν από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες αποζημιώσεις που έφτασαν τα 2.25 δισ. ευρώ με το μεγαλύτερο νούμερο να συγκεντρώνεται στον κλάδο Ζωής & Υγείας

6.Συνεργασίες με Ιδιωτικά Νοσηλευτήρια

Τα τελευταία χρόνια οι συνεργασίες μεταξύ Ασφαλιστικών εταιρειών - διαγνωστικών κέντρων και ιδιωτικών νοσηλευτηρίων έχουν αυξηθεί και εξελιχθεί προς το συμφέρον του ασφαλισμένου. Ανάλογα το συμβόλαιο, ένας ασφαλισμένος μπορεί είτε να εξυπηρετηθεί με 100% κάλυψη του συμβολαίου του είτε να συμμετέχει στα έξοδα με μικρό συνήθως κόστος.

7.Ευέλικτα προγράμματα

Η κρίση δημιούργησε νέες ανάγκες τις οποίες οι Ασφαλιστικές Εταιρείες μέσω των νέων τους προγραμμάτων στόχευσαν και δημιούργησαν τα κατάλληλα προγράμματα. Ευέλικτα προγράμματα τα οποία μπορούν να σταθούν και να εξυπηρετήσουν με αξιοπρέπεια όλες τις κοινωνικές ομάδες. Για εκείνους που έχουν αλλά κυρίως για εκείνους που δεν έχουν και αναζητούν πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, προστασία της περιουσίας τους ή της επιχείρησής τους.

8.Η πρόληψη στο επίκεντρο

Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά πλέον οι Ασφαλιστικές Εταιρείες επιδιώκουν οι ασφαλισμένοι τους να προλαμβάνουν τον κίνδυνο. Η λογική πίσω από αυτή την πολιτική είναι ότι όσο λιγότερα ατυχήματα συμβαίνουν, τόσο βελτιώνεται η ζωή του κόσμου ενώ παράλληλα μειώνεται και το πλήθος των αποζημιώσεων. Μια win-win κατάσταση η οποία κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος τα τελευταία χρόνια.

9.Φερεγγυότητα

Την περίοδο της οικονομικής κρίσης που βίωσε και βιώνει ο τόπος οι Ασφαλιστικές εταιρείες αποδείχθηκαν πιο φερέγγυες από τα Τραπεζικά Ιδρύματα. Παράδειγμα το "κούρεμα των ελληνικών ομολόγων" στο οποίο οι Ασφαλιστικές εταιρείες ανακεφαλαιοποιήθηκαν μόνες τους ενώ οι τράπεζες όχι.

10.Περισσότερη εξωστρέφεια & τεχνολογία

Η Ασφαλιστική Αγορά τα τελευταία 5 χρόνια έχει κάνει άλματα τόσο ως προς την εξωστρέφειά της αλλά και ως προς τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί για να κάνει την ασφάλιση πιο προσιτή, άμεση και ουσιαστική. Πλέον ο κόσμος μπορεί να παρακολουθήσει τα στάδια έκδοσης του συμβολαίου του, να συγκρίνει υπηρεσίες, να κάνει χρήση τηλεϊατρικής μέσω του συμβολαίου του, να υπογράψει ηλεκτρονικά, να λάβει το συμβόλαιό του ηλεκτρονικά ακόμα και να ασφαλιστεί 100% εξ αποστάσεως.

Σημαντικές Δημοσιεύσεις
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Αρχείο
Ετικέτες
Ακολουθήστε μας
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page